مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 09:552021-05-22حوادث

بسته خبری پلیس| از توقیف خودرو حامل زغال قاچاق تا کشف موتورسیکلت قاچاق میلیاردی


فرماندهی انتظامی شهرستان گلوگاه از کشف یک و نیم تن زغال قاچاق در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمود کلوانی طی گفت وگویی اظهار کرد: ماموران انتظامی پاسگاه کلباد در حین گشت زنی به یک خودروی وانت نیسان مشکوک شدند و خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن یک تن و 500 کیلوگرم زغال قاچاق کشف کردند.

وی از تحویل کالای قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان خبر داد و گفت: راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرتسان گلوگاه با اشاره به پیامدهای ناشی از قطع بی رویه درختان و قاچاق فرآورده های جنگلی از مردم خواست برای جلوگیری از سودجویی های افراد فرصت طلب در صورت شناسایی افرادی که اقدام به قاچاق فرآورده های جنگلی و منابع طبیعی می کنند مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

*رمزگشایی از 84 فقره سرقت در گلوگاه  محمود کلوانی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه در خبری دیگر از دستگیری 27 سارق حرفه ای و کشف 84 فقره سرقت در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد و گفت: ماموران انتظامی به منظور برقراری نظم و امنیت پایدار، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را با هدف پیشگیری از سرقت در دستور کار خود قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری پلیس| از توقیف خودرو حامل زغال قاچاق تا کشف موتورسیکلت قاچاق میلیاردی

بسته خبری پلیس| از توقیف خودرو حامل زغال قاچاق تا کشف موتورسیکلت قاچاق میلیاردی